1/05/2012

tam da derin dondurucuyu doldurma arefesinde


ofisteki yılbaşı çekilişinde insanlara filtre kahve makinesi falan çıkarken, bana 17 parça saklama kabı çıktığından bahsetmiş miydim?
yahu ben evimde bile kalmıyorum ki dalga mı geçiliyor ama benimle? işin en acı yanı ise; hediyemi açmamın üstünden bir süre geçip de ortam sakinleşince el altından, yemeklerimizi yapan teyzeye 17 parça saklama kabımı teklif etmem ve karşılığında kibarca(baya baya kahkaha attı) reddedilmemdi. how much longer till I hit the ground demek istiyorum.


4 confession:

Cansu | 5 Ocak 2012 23:01

anathema detayından tut da yemekleri yapan teyzeye kadar tüm zamanların en komik minnak blog yazısı bu bence. sen beni öldürcen miiiğ canıms?

Wicked_Stardust | 6 Ocak 2012 09:18

seinfeld'de bununla ilgili koca bir bölüm işlenebilir sanırım.

nk | 6 Ocak 2012 15:13

@lucy, anathema detayını yakalamandan hoşlandım :]

@w.stardust, ya sen deyince düşündüm gerçekten de tam seinfeld kafası bir durummuş bu :]

Cansu | 7 Ocak 2012 00:36

blog yazısı haricinde wicked stardust yorumuna da ayrı bir beğeni gönderiyorum. resmen seinfeld.