10/11/2011

I won


-über ağır ötesi spoiler -






gus fring, izlediğim diziler (hatta sadece dizilerle sınırlamasam, izlediğim şeyler bile diyebilirim) içindeki en mükemmel anti-karakter olabilir. onun o tüm karakterinin ve çizgisinin adeta bir kaneviçe gibi yavaş yavaş işlenmesini inanılmaz bir zevk içinde izledim. bu karaktere da anca 4. sezon 13. bölümün 38. dakikasındaki gibi bir nokta konabilirdi. anlatım tekniğinden - tabi ki o kravatın hala ve tekrar tekrar düzeltilişi- o kadar hoşlandım ki yok dur dur hoşlanmadım aşık oldum ki, ben susuyorum görseller konuşsun.

dip not: bu dizinin son sezonuna dair tempo probleminden şikayetlenen insanlar, bu sezona gelene kadar başka bir şey mi izlediler acaba diye sormaktan da kendimi alamıyorum.

3 confession:

Adsız | 22 Ekim 2011 03:42

nutkum tutuldu.. nasıl bir sezondu bu anlayamadım... lily of the valley nazım. beşinci sezonda bizi olağanüstü bir heisenberg bekliyor. yalnız mike'ın son bölümlerde görülmemesine üzüldüm. :/

nk | 22 Ekim 2011 12:19

bence mike, gus' ın kanını yerde bırakmayacak. lily of the valley' e doğrulan silah detayı da ayrı muhteşemdi.

Adsız | 23 Ekim 2011 00:49

bence esas detay, senin de belirttiğin gibi... patlayan bombadan sonra kravatını düzelten gus'tır. dizi tarihinde bir dönüm noktasıdır o kurgu! :)