2/05/2011

the man in red pants


bir zamanlar entourage diye bir dizi izliyordum. anlaşılan kıvanç da fazlaca izlemiş bu diziyi.

yeni bir haber furyası var denk gelmişsinizdir.kıvanç tatlıtuğ, hollywood yapımlarında yer alacakmış artık. neymiş james cameron izlemiş ve çok beğenmiş. entourage' da da james cameron, vince' in elektiriğinden çok etkileniyordu ve onu milyon dolarlık projesinde oynatıyordu. yemin ederim, o bana bu haberlerden daha inandırıcı gelmişti. cameron, bu adamın hangi projesini izlemiş ve ondan etkilenmiş olabilir? gümüş mü, aşk-ı memnu mu yoksa kısa ama öz rolüyle onurlandırdığı ezel'deki performansını mı? halk olarak bazen o kadar hiçbir şeyin farkına varmıyoruz ki, o kadar olur. hollywood'da sarışın, mavi gözlü ve sağlam vücutlu olup da üstüne rol de yapabilen sürüsüyle oyuncu var halbuki. bu ne zamandan beri dünya çapında bir meziyet oldu..

kırmızı kaprisiyle, direksiyon başında deliren ve kaybettiği sevgilisine kıvanç kaçar diyen bir adamın hikayesini anlatan bir rol yazmış da, o role tam uygun olarak kıvanç tatlıtuğ'u mu görmüş cameron?

3 confession:

sa | 7 Şubat 2011 10:03

Kıvanç'tan hiç hoşlanmadığımı; sarışın, mavi gözlü olmasının felan beni hiç etkilemediğini baştan söylemek istiyorum. Ancak anlamadığım bir şey var. Hollywood denilen bu endüstride - hani şu ordan biri gelince bizim başbakanımız felan misafir ediyor - bizden biri olma olasılığı dahi insanların eleştrilerine maruz kalıyor. Halbuki o şişirilmiş amerikan kahramanlık filmlerinde ve bayat gençlik filmlerinde hatta artık sırf azcık bunalıma giriim diye seyrettiğimiz romantik komedilerde oynayanlar kıvançtan daha mı iyi sizce ki böyle bir yazı yazdınız?

nk | 7 Şubat 2011 13:25

yazıyı yazmamdaki sebep hollywood'da yer almaktan ziyade cameron ile çalışmaktı. cameron, insanların daha çok avatar ile tanıdığı bir yönetmen olsa da diğer bir çok yapımı ile çok önemli bir adam diye düşünüyorum. hollywood'daki vasat adamların buraya geldiğinde krallar gibi karşılanmasını ne kadar saçma buluyorsam, kıvanç'ın oraya gidişinin bu denli abartılmasını da o denli saçma buluyorum. hiçbir zaman hollywood veya yabancı fanatiği olmadım; ama son olarak eklemek isterim ki; o romantik komedilerde oynayan adamlar bile kıvanç tatlıtuğ'dan daha yetenekli bana göre :]

sa | 7 Şubat 2011 13:58

yine de bu artık gerçekliği tartışılamaz bir endüstri bence. cameron'ın adı geçince de hafif bir kıskançlık sezdim gibi gibi :)) çoğu kez patronumuzdan, yönetenlerden, oyunculardan vs daha yetenekli olduğumuzu harcandığımızı düşünürüz ya, bu da öyle bir psikoloji sanırsam. zaten biz bayanlar o romantik komik adamların hepicüğüne hayranız herhalde kimsenin yeteneğe baktığını sanmam :P:P:P