2/25/2011

16


telefon numarası sürekli değişen insan

telefonumda bir süredir iletişmediğim insan numaraları kaynıyor ama silemiyorum da bir gün bir şey yazarsa da kim olduğunu bilemeyince sildiğimi fark ederse diye gerim gerim yaşıyorum. bu yürek erintisiyle ne kadar devam ederim bilemezken, çat yeni bir mesaj geliyor. şöyle izah edeceğim. şimdi diyelim telefonumda; nilsen erdilliballı diye biri kayıtlı. hatta kendisi tek bir hat ile yetinmediği için nilsen erdilliballı 2 de kayıtlı. hatta bir de öğretmen hattına sahip olduğu bir diğer numarası nilsen erdilliballı 3 de kayıtlı.
bir gün durduk yerde şöyle bir mesaj geliyor;

"merhaba, bu benim yeni numaram. nice güzel haberleşmelerde :) nilsen erdilliballı "

şeklinde ve ben kendisine diğer tüm numaraların gitti mi diye sormayacağım için nilsen erdilliballı 4 olarak kaydediyorum. sonra kendisi ile karşılaştığım anlarda hangi numarayı kullanıyorsun hacım? diye sormak aklıma gelmediği için öyle duruyor.
lütfen bana bunu yaşatmayın. ya tek hat kullanın. değiştirdiyseniz de daha detaylı bilgi içeren mesajlar yollayın adeta bir geri zekalıya anlatır gibi. öyle almasa bile bana anlatır gibi.mesela;

"merhaba, artık ben bu numarayı kullanacağım, diğerlerinin hepsini silebilirsiniz. öğretmen hattı olanlar için 0505 505 55 55 olan numara hala geçerli. nice güzel haberleşmelerde :) nilsen erdilliballı "

tamam mı? hadi öptüm by.

*ismi tabi ki de popomdan uydurdum.

0 confession: